Ελεύθερος από άσχημες σκέψεις έστω και για λίγο, αφήνομαι σε τούτη την μικρή μαγική στιγμή. Η νύχτα φίλος μου και δάσκαλος σοφός, μου θυμίζει πόσο πολύτιμη είναι η γαλήνη του μυαλού. Ανάσα αργή, σχεδόν δεν ακούγομαι, υποκρίνομαι ότι είμαι άδειος, ένας λευκός καμβάς με άπειρες πιθανές απεικονίσεις πολύχρωμες και μη. Αόριστες μα και τόσο ουσιώδεις, ατέρμονες αλλά με σκοπό, μια ιστορία με αρχή και τέλος.

Νιώθω έτοιμος να περάσω σε έναν αλλο παράλληλο κόσμο ή καλύτερα σε μια άλλη αόρατη διάσταση που τόσο καιρό υποπτευόμουν ότι υπήρχε αλλά τώρα ποια είμαι σίγουρος. Με παίρνει ο ύπνος, ακούραστος δρομέας μεγάλων αποστάσεων και κλειδοκράτορας μιας άλλης ύπαρξης, απίθανης και μαγικής.

Καληνύχτα σας, αγάπη είναι και με έχει γεμίσει. Από την κορφή ως τα νύχια, από αύριο (σήμερα) θα παίξω το παιχνίδι της επιβίωσης, προς το παρόν είμαι απλά θεός και δεν με αφορά κανένα πρέπει…

