Γέμισε ο χώρος μουσική, η καρδιά μου πετάει κολλητέ, μην με ρωτάς γιατί. Σήμερα είμαι ερωτευμένος, με εκείνη την γλυκιά οπτασία της καρδιάς μου, με το χαμόγελο της που σπάει το γκρίζο μου, με το λυγερό της κορμί, που σαν γέρνει πλάι μου λυγίζω και εγώ για να το νιώσω, αλλά εκείνο που με «στέλνει» φίλε είναι σίγουρα το άρωμα της, όταν κάνουμε έρωτα, μετά…
Σήμερα είμαι ερωτευμένος με την ζωή, εντάξει ακούγεται μελό, αλλά είμαι.

Γουστάρω την δουλειά μου, το αεράκι που έρχεται απ’ έξω, το πιτσιρίκι που με χαιρετά κάθε φορά που ξεμυτίζω στο μπαλκόνι, τον παππού & την γιαγιά από κάτω που αερίζει κάθε μέρα τα σεντόνια της και πάει ακόμα στον μπακάλη κούτσα, κούτσα και σιγά, αλλά πάει. Γουστάρω που αυτή η γειτονιά έχει ακόμα μπακάλη !

Σήμερα γράφω & χαμογελώ και ακούω μόνο αυτά που με φτιάχνουν.
Αύριο μπορεί να πάψω, αλλά σήμερα είμαι…

